Cererea de certificare a cheii publice
  • Pasul 1

  • Pasul 2

  • Pasul 3

  • Pasul 4

  • Pasul 5

  • Pasul 6

Bine ați venit. Pentru a începe procesul de comandă a semnăturii electronice, vă rugăm să alegeți una din opțiunile prezentate mai jos.

Pachet „Semnătură electronică”

Dispozitiv securizat + certificat cu forță juridică

Reînnoire semnătură electronică

Certificat cu forță juridică


Informaţii de identificare ale titularului semnăturii electronice

Informații privind datele conținute în semnătura electronică

Semnătura electronică va conține doar datele titularului

Semnătura electronică poate fi aplicată în cadrul tuturor serviciilor electronice din Republica Moldova, pentru autentificarea și semnarea atît în calitate de persoană fizică cît și ca reprezentant a mai multor companii

Semnătura electronică va conține datele titularului și a companiei

Semnătura electronică poate fi aplicată în cadrul tuturor serviciilor electronice din Republica Moldova doar din numele companiei indicate

Informații facturare

Factura va fi eliberată pe numele titularului

Factura va fi eliberată pe companie

Informații identificare companie
Autocompletare din BD SISF
Rechizite bancare
Datele conducatorului
Care activeaza în baza:
Persoana responsabila din cadrul companiei de ridicare a semnaturii/lor electronice
Informații adiționale ale titularului semnăturii electronice
"Subdiviziune", nu este obligatoriu

Informații livrare

Livrare gratuită în RM

Fără livrare (ridicarea semnăturii la unul din oficiile Î.S. ”Fiscservinform”)

Modalitate de plată

MPay

virament (transfer)

numerar

Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale în conformitate cu Legea Nr. 133 din 8 iulie 2011 cu privire la protecția datelor cu caracter personal de către Î.S. ”Fiscservinform”, operator de prelucrare a datelor cu caracter personal nr. 000072-06.